چرا به سیستم مانیتورینگ آنلاین صف و گزارشات آن نیازمندیم؟

بررسی عملکرد پرسنل کال‌سنتر با استفاده از ماژول مانیتورینگ آنلاین صف و گزارشات مرکز تماس به مدیران هر کسب‌و‌کار این امکان را می‌دهد تا از نقاط قوت و ضعف سازمان خود آگاه شوند و در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات و رفع مشکلات موجود برنامه‌ریزی مستمر داشته باشند. بی‌شک هر شرکتی نیازمند بررسی وضعیت کنونی عملکرد پرسنل و همچنین وضعیت ارتباطات درون سازمانی خود است. اینگونه بررسی‌‌ها به یک کسب‌و‌کار این اجازه را می‌دهند تا بتوانند برای چاله‌های سازمان خود فکری کنند. اگر این ایدئولوژی در یک کسب‌و‌کار وجود نداشته باشد این چاله‌ها در نهایت در کنار هم به یک چاله بزرگ تبدیل خواهند شد و تمام کسب‌و‌کار در این چاله بزرگ سقوط می‌کند.

بگذارید ساده تر بگوییم. پزشکان همیشه توصیه می‌کنند که هر شش ماه یکبار برای بررسی وضعیت سیستم بدنی یک چکاب کامل داشته باشیم. فرض کنید فردی بیمار است و سال‌ها برای آزمایش به پزشک مراجعه نکرده است و یک روز با دیدن علائمی غافلگیرانه متوجه یک بیماری لاعلاج می‌شود که اگر زودتر متوجه شده بود می‌توانست بیماری خود را درمان کند. اما حالا دچار یک بیماری لاعلاج شده است و دیگر راه بازگشتی برای وی وجود ندارد.

این فرد بیمار دقیقا مصداق شرکتی است که به بررسی زوایای کسب‌و‌کار خود به صورت مستمر اهمیت نمی‌دهد و گذر زمان آنقدر برای این کسب‌و‌کار چاله می‌کند تا زمانی که این چاله‌ها کنار هم یک چاه بزرگ را تشکیل می‌دهند و کسب‌و‌کار را به درون خود می‌کشد. بررسی عملکرد سیستم‌های ارتباطی یک کسب‌و‌کار و به طور خاص یک کلید راهیابی به سمت موفقیت است.

ویژگی‌‌های ماژول مانیتورینگ آنلاین صف ویپینگ

ماژول مانیتورینگ صف تیم ویپینگ بر اساس نیازمندی‌های مراکزتماس، استانداردهای تعیین شده و هم چنین بر اساس شاخص عملکرد (KPI) طراحی شده است. این ماژول امکان پیاده‌سازی بر روی مرکزتلفن‌های مبتنی بر استریسک را دارد. بنابراین اگر شما از مرکزتلفن الستیکس، ایزابل یا FreePBX استفاده می‌کنید نگران اختلال در سیستم تلفن خود نباشید زیرا این ماژول نرم‌افزاری بدون نیاز به تغییرات روی مرکزتلفن VOIP شما نصب و راه‌اندازی می‌شود.

ماژول مانیتورینگ آنلاین صف در کال‌سنتر به عنوان یک نرم‌افزار کنترل و نظارت بر عملکرد اپراتورها در کال‌سنتر یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهایی است آموزش VOIP که بی شک بخشی جداناپذیر از یک مرکزتماس محسوب می‌شود. مانیتورینگ مرکزتماس و گزارش تماس تیم ویپینگ به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای سرپرست یا سرپرست‌های کال‌سنتر سطح دسترسی به یک یا چند صف را تعریف کنید. سوپروایزر مرکزتماس می‌تواند با توجه به سطح دسترسی خود نسبت به صف‌های Call center وضعیت لحظه‌ای اپرتورها از لحاظ آنلاین یا آفلاین بودن طبق موارد تعریف شده در کال‌سنتر را مشاهده یا در لحظه تغییر دهد. همچنین می‌توانند نام افراد حاضر در صف و شماره‌های تماس را را مشاهده و در صورت وم و صلاح‌دید فردی را از یک موقعیت پایین در صف به ابتدای صف منتقل کند. تعریف سطح آمادگی اپراتور، شنود، کنفرانس و … از دیگر ویژگی‌های ماژول مانیتورینگ صف تماس تیم ویپینگ است.

 

امکانات کلیدی ماژول گزارشات و مانیتورینگ آنلاین صف تیم ویپینگ چیست؟

1.                    امکان پیاده‌سازی بر روی سیستم‌های تلفنی مبتنی بر استریسک

2.                   امکان تعریف سطح دسترسی سوپروایزر به یک یا چند صف تماس

3.                  امکان تغییر وضعیت اپراتورها توسط سوپروایزر کال‌سنتر

4.                  مشاهده نام، شماره تماس و آخرین وضعیت مشتری در صف تماس

5.                  تغییر لحظه‌ای موقعیت افراد در صف تماس

6.                   امکان شنود، نجوا و کنفرانس لحظه‌ای از طریق پنل سوپروایزر

7.                  تعریف حداقل سطح آمادگی مرکزتماس

8.                  سیستم گزارش‌گیری هوشمند بر اساس شاخص عملکرد KPI

 

قابلیت‌ حیاتی تعریف سطح آمادگی اپراتورها در ماژول مانیتورینگ آنلاین صف

ماژول مانیتورینگ مرکزتماس ویپینگ یک ویژگی حیاتی و بسیار حائز اهمیت دارد و آن امکان تعریف سطح آمادگی اپراتورها در صف تماس کال‌سنتر است. همانطور که می‌دانید اپراتورهای کال‌سنتر یک داشبورد جهت پاسخگویی، مشاهده اطلاعات مشتری و همچنین تعیین وضعیت گزارشات صف خود دارند. مثلا یک اپراتور می‌تواند طبق ت‎‌های Call center وضعیت خود را به استراحت تغییر دهد بدیهی است که در این زمان تماسی به این اپراتور وصل نخواهد شد.

فرض کنید در مرکزتماس خود ۱۰ اپراتور دارید. شما می‌توانید سیستم مرکزتماس را به نحوی پیکربندی کنید که هیچگاه سطح آمادگی اپراتورهای پاسخگویی شما به زیر ۵۰% نرسد. به طور مثال اگر افراد پاسخگو برای صف ۵ نفر بودند به صورت اتوماتیک گزینه‌های تغییر وضعیت برای اپراتور غیر فعال شود. طبق این تنظیمات و با فرض داشتن ۱۰ اپراتور، همیشه حداقل ۵ اپراتور آماده پاسخگویی به تماس هستند.

نگاهی دقیق‌تر به سیستم گزارش صف  VOIPING

ماژول گزارش‌گیری مرکزتماس ویپینگ بر اساس استاندارهای کال‌سنتر و شاخص عملکرد KPI طراحی و توسعه داده شده است. این ماژول در کنار مانیتورینگ مرکزتماس یک مکمل و همانند این ماژول جزئی جداناپذیر از سیستم‌های هوشمند مرکزتماس است و به همین خاطر این دو نرم‌افزار در کنار هم ‌می‌توانند بهترین خدمات را مدیران و سرپرستان کال‌سنتر ارائه دهند. ماژول گزارش تماس ویپینگ این امکان را دارد تا از جزئی‌ترین موارد مورد نیاز یک مرکزتماس گزارشاتی در قالب فایل اکسل و هم چنین به صورت مصور و نموداری ارائه دهد.

 

ماژول گزارشات ویپینگ چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

به کمک این سیستم می‌توانید مقادیر زیر را به ازای هر صف به صورت جداگانه بررسی نمایید.

1.                    تعداد تماس‌های پاسخ داده شده

2.                  تعداد تماس‌های از دست رفته

3.                 تعداد کل تماس‌های ورودی

4.                  سطح سرویس

5.                 میانگین زمان مکالمه

6.                  میانگین زمان انتظار

7.                  شماره‌، مدت زمان انتظار و جایگاه برای هر تماس گیرنده در صف

8.                  مدت زمان حضور اپراتور در صف

9.                   وضعیت اپراتور

10.                 زمان آخرین تماس اپراتور

11.                  تعداد تماس‌ها برای هر اپراتور

12.                نمایش تعداد تماس‌های قطع شده توسط اپراتور یا مشتری

13.               نمایش عملکرد مرکز تماس در پیک زمانی (پیک ساعتی/پیک روزانه/پیک هفتگی) روی نمودار

14.                نحوه عملکرد اپراتورها در هر صف به تفکیک

15.               نحوه عملکرد صف‌ها به تفکیک

 

 

نحوه استقرار و استفاده از ماژول مانیتورینگ و گزارش تماس کال‌سنتر

همانطور که پیش‌تر گفته شد نرم‌افزار مانیتورینگ مرکزتماس و گزارش از تماس ویپینگ بدون کوچک‌ترین اختلال و تغییر در سیستم تلفنی شما امکان پیاده‌سازی را دارد. در واقع این سیستم بر روی یک سرور دیگر نصب و از طریق ارتباطات شبکه‌ای با سرور مرکزتماس مبتنی بر استریسک ارتباط برقرار آموزش ویپ خواهد کرد. بنابراین اگر از مرکز تلفن ایزابل، الستیکس و مرکزتلفن FreePBX استفاده می‌کنید نگران عدم سازگاری یا وقفه در سیستم تلفنی ویپ خود نباشید.

با خرید پکیج گزارشات و مانیتورینگ صف چه امکاناتی نصیب من می‌شود؟

1.                    ماژول گزارشات KPI صف

2.                  ماژول مانیتورینگ لحظه‌ای صف

3.                 نصب رایگان این بسته نرم‌افزاری توسط تیم فنی ویپینگ برای شما

4.                  پشتیبانی ۱ ماه کاملا رایگان توسط تیم فنی ویپینگ برای این محصول

 

 

پاپ آپ تماس‌های تلفنی

مفهوم پیپ در بازار فارکس

مفهوم اسپرد در فارکس چیست؟

صف ,یک ,ماژول ,مانیتورینگ ,مرکزتماس ,ویپینگ ,ماژول مانیتورینگ ,در صف ,مانیتورینگ آنلاین ,آنلاین صف ,سطح آمادگی ,ماژول مانیتورینگ آنلاین

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تیونینگ خودرو پارس آپشن سایت تخصصی تهویه مطبوع، چیلر، هواساز و فن کویل راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان نورپردازی نما | نورپردازی نمای تالارها دکتر اشتباهی وبلاگ شورای دانش آموزی آموزشگاه شهید استکی کرج کامپیوتر منِ مُبـــهم از همه جا الحقائق الاسلامیة