ماژول کال بک در صف انتظار
حتما برای شما هم پیش آمده است که زمانی برای دریافت خدمات با یک شرکت تماس گرفته باشید و مثلا پیامی با عنوان شما نفر دهم در صف هستید، لطفا منتظر بمانید تا به اولین اپراتور آزاد متصل شوید” پخش شده باشد و دقایق زیادی را در انتظار مکالمه با اپراتور مانده باشید که علاوه بر اتلاف وقت، منجر به هزینه مازاد برای تماس شما خواهد شد. معمولا انتظار کشیدن برای افراد احساس خوشایندی ندارد، فرقی نمیکند که در صف بانک، در انتظار رسیدن خبر یا در صف انتظار مکالمه باشید. در هر صورت انتظار احساس خوبی را در افراد به وجود نمیآورد، ضمن اینکه این انتظار شامل هزینه برای فرد تماسگیرنده نیز خواهد شد.
افزایش رضایتمندی مشتریان با ماژول CALLBACK در سیستمهای تلفنی VOIP
بدیهی است که تمام سیستمهای ارتباطی نوین و تکنولوژیهای روز دنیا حول محور بهینه سازی ارتباطات میچرخند. بیشک در هر کسبوکاری هرچقدر کیفیت و نوع ارتباط شما هوشمندانه و دقیق باشد، کسبوکار موفقتری خواهید داشت. اگر شما مدیر یک کسبوکار باشید حتما خواهان پیشرفت و افزایش فروش شرکت خود هستید. مسلما بدون در نظر آموزش VOIP گرفتن خواستههای مشتریان و احترام به وقت و به صورت کلی عدم توجه به مشتری مداری یک کسبوکار به سمت موفقیت هدایت نخواهد شد. بنابراین اولین شرط در فروش و ارائه خدمات بهتر، احترام به حقوق مشتری مخصوصا با روشهای نوآورانه است.
روشهای نوین ارتباطی انواع و اقسام مختلفی دارد. از نرمافزارهای شبکه اجتماعی گرفته تا نرمافزارهای ارتباطی درون سازمانی و همچنین سیستمهای تلفنی VOIP که وظیفه مدیریت و بهینهسازی ارتباطات تلفنی یک کسبوکار را برعهده دارد. به صورت کلی استفاده از سیستمهای ارتباطی نوین در جای درست خود منجر به افزایش کیفیت خدمات و در نهایت موفقیت، افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش یک سازمان خواهد شد.
ماژول CALLBACK صف انتظار چیست و چطور به کسبوکار شما کمک میکند؟
این ماژول یک نرمافزار اختصاصی است که توسط تیم ویپینگ طراحی شده است. این ماژول هوشمند در کنار مرکزتلفن ویپ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با خلاقیت و یک ترفند نوآورانه لبخند رضایت را بر لب مشتریانتان بیاورید. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، انتظار در هرجا و با هر نوع معمولا برای اکثر افراد احساس خوشایندی ندارد. با استفاده از ماژول کال بک در صف میتوانید کاری کنید که مشتری شما در صف تماس مدت زیادی را منتظر نماند و همچنین هزینه مکالمه او را با شرکت خودتان بر عهده بگیرید. چند دقیقه خودتان را جای مشتری بگذارید. با شرکتی تماس گرفتهاید، سیستم به صورت اتوماتیک به شما میگوید که نفر چندم در صف هستید. ازینکه بخواهید در صف بمانید و وقتتان تلف شود احساس خوبی ندارید. هر دقیقه از انتظار شما که میگذرد به این فکر میکنید که انتظاری که ارزشی برایتان ندارد شامل هزینه هم میشود!
حالا فرض کنید که از طریق روشی بتوانید در ابتدای ورود فرد به صف انتظار، موقعیت او را در سیستم ثبت، تماس را قطع کنید و زمانی که نوبت او رسید سیستم تلفن ویپ به صورت اتوماتیک با مشتری تماس بگیرد. حتما ایده جذابی برای افزایش رضایتمندی مشتریانتان خواهد بود.
امکانات و قابلیتهای ماژول CALLBACK صف انتظار
1. ثبت نوبت مشتری در صف و تماس خودکار با مشتری به محض رسیدن نوبت او
2. امکان تعریف بازههای زمانی برای فعال یا غیر فعال بودن سیستم
3. تعیین تعداد تلاش ماژول برای تماس با مشتری که نوبت آن در صف ثبت شده است
4. امکان فعال یا غیر فعال call back در صف سازی به صورت دستی تنها با یک کلیک
5. امکان مشخص نمودن جایگاه در صف Callback در قسمت تنظیمات
6. پایداری بسیار بالا و عملکرد بدون مشکل
7. سازگاری کامل با انواع مراکز تلفنی مبتنی بر سیستم استریسک
ماژول کال بک چطور کار میکند و با چه سیستمهایی سازگار است؟
همانطور که گفته شد، ماژول کال بک در صف انتظار توسط تیم ویپینگ طراحی و برنامهنویسی شده است. به صورت کلی این ماژول بر روی تمام سیستمهای تلفن مبتنی بر استریسک مثل مرکزتلفن ایزابل، مرکزتلفن الستیکس و مرکزتلفن FreePBX قابلیت نصب و پیادهسازی را دارد. بنابراین اگر شما از هر کدام از سیستمهای تلفن مبتنی بر استریسک استفاده میکنید نگران تغییرات در سیستم خود نباشید زیرا این ماژول بدون هیچگونه اختلال بر روی سرویس تلفن شما در کمترین زمان قابل پیادهسازی خواهد بود.
روش کار این ماژول به اینصورت است که در زمان ورود مشتری به صف تماس، پیامی به جهت اعلام موقعیت وی در صف پخش میشود. سپس پیامی دیگر با مضمون: در صورت تمایل میتوانید عدد یک را وارد کرده تا در زمان رسیدن نوبتتان با شما تماس بگیریم” برای وی کال بک در صف پخش میشود. کاربر در اینجا اگر عدد یک را وارد کند، موقعیت او در صف ثبت و تماس وی قطع میشود و در ادامه زمانی که نوبت پاسخگویی به او برسد سیستم با استفاده از شماره تلفن شرکت به صورت اتوماتیک با مشتری تماس میگیرد. این موضوع باعث میشود مشتری تلاش شما را برای رضایتمندی و اهمیت به او لمس کند و حس خوشایندی را نسبت به خدمات و شرکت شما داشته باشد.
درباره این سایت